Hibo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evlilik Pişmanlıktır diye düşünüyorum ve bir insan kendine en büyük yapacağı kötülük evlenmektir evlenmeyin evlendirmeyin sloganımız
Ne alaka? Ben de evliyim pişman değilim. Evlendiğin insan önemli.