Konu
Evlilik Hakkın da Yorumunuz
12-01-2023, 21:34:54
#12
burakmehel
Hibo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evlilik Pişmanlıktır diye düşünüyorum ve bir insan kendine en büyük yapacağı kötülük evlenmektir evlenmeyin evlendirmeyin sloganımız
Ne alaka? Ben de evliyim pişman değilim. Evlendiğin insan önemli.