Hocam evli falan değilim belki yanlış konuşabilirim bilmiyorum ama bence göremediğiniz noktalar var sorun açısından. Yani sadece eğer dediğiniz konu ise ve 3 ayda çözemediyseniz ya eşiniz istemedi ya da siz istemediniz çünkü 3 ayda çözülebilecek bir konu. Eğer başka bir şey varsa da bir düşünün derim bence bir şeyleri bitirmek o kadar kolay değil. Eşinize şans verin, anladığım kadarıyla biraz ona vakit ayırmanızı istiyor.