Stranoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam o tatile şirketle değil eşimle giderdim hocam.
Dedigim gibi tatil planlanmış benim ödemesini yapacağım bir tatil degil tüm ucak masrafları otel giderleri hepsi şirket tarafından karşılanıyor zaten biz eşimle yazın yaz tatili kışın kış tatilini yapıyoruz orda sorun yok