Sende kendin bilet alıp götür otele. Seviyorsan uğraş çabala. Bence.
Ben bilet alıp götürsem de otel de hiçbir aktivite de yanımda olamayacak zaten ben her sene belli zamanlar tatile giden biriyim eşim ve çocugum ile ama şirket de bu sefer gelemez kimse diyo konu benim gitmem degil konu bana güvenmemesi