Konu
Evlilik Hakkın da Yorumunuz
12-01-2023, 21:29:39
#4
Hibo
Evlilik Pişmanlıktır diye düşünüyorum ve bir insan kendine en büyük yapacağı kötülük evlenmektir evlenmeyin evlendirmeyin sloganımız