Merhaba ;
Yaklaşık 6 yıllık bir evliligim bir de oğlum var çok fazla karmaşık durum da olduğum için burda sizinle paylaşmak dertleşmek için yazıyorum ayrıca fikir sahibi olmak istiyorum. 6 yıllık evliligim de büyük küçük kavğalarım oldu, en Son 3 ay önceki kavga da artık bitti bu evlilik dedik tartışmalı evi terk etti bende güle güle dedim oğlumu da aldı gitti 15 günlük bir ayrılık oldu bu süre de onun aile akrabalar benim anne babam işte arayı bulmak için sürekli arayıp bir birleştirme çabaları var dı buna istinaden bende arada oğlum olduğu için bir şans verdim ve gittim konuştum sorunları düzeltmemiz gerekenleri aradan geçen 3 ay da malesef olmadı gene aynı sorunlar devam etti benim bir şirketim var bayan ve erkek çalışanlar var hali ile kıskançlık yaptıgı durumlar var olaylar burdan çıkıyor en Son bugun şirket beni aradı ve sadece şirket sahipleri ile Antalya otele tatil olacak dedi 3 gün ve sadece şirket sahipleri gelecek başka kimse gelemez denildi ben burda sordum dedim ki eşimiz gelemez mi diye hayır sadece belli kişiler denildi ve ek ücret ile de dahil olamaz denildi bunu bu şekilde eşime anlattım bana inanmadı, insan kaynaklarını eşimin yanında aradım ve tekrar sordum sırf insansın diye aksi halde eşin olarak gitmeni istemiyorum diyor dedim ki neden? Ya neden ben mi çok bencil davranıyorum anlam veremiyorum o gidemez sin ben giderim derken en sonunda artık dedim bitti ben seninle daha fazla yola devam edemeyeceğim kusura bakma diyerek den sofra dan kalktım bu konu hakkın da yorumlarınız nedir konu biraz kesit oldu ama anlamadığınız nokta olursa ona da yanıt veririm çok sinirliyim sinir den ellerim titriyor yazım hatam oldu ise lütfen kusura bakmayın