Hocam geçmiş olsun, sizden önce alan kişi/kişiler ************** yapmış olsa gerek ancak telegram hesabını siz yeni açtıysanız sorun olacağını düşünmüyorum. Şikayet olsa bile sizden önceki hesap sahibi sorumlu olacaktır. Yalnızca eğer büyük bir olay varsa ifadeniz istenir diye düşünüyorum. Ama yapmadığınız birşeyden sorumlu tutulacağınızı sanmıyorum. Ama burası Türkiye, her an her şey olabilir. Kişiyi engelleyip hesabı silip sessizce uzaklaşın derim.