4 tane WhatsApp grubuna alındım. Eğitimler, toplantılar ayrı ayrı. Sadece artık yöneticimiz mi oluyor bilmiyorum. Kendisi ısrarla 500 puan olmamı ve ardından 1000 puana ulaşmamı istiyor. 500 puan için en az 5000₺ lik ürün siparişi vermem gerekiyor, ben bunu sipariş verip satabileceğimi garanti ediyor.

MusGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürün işe yaramaz veya sağlıksız gibi Boş borum yapanlara takılmayın. Gayet sağlıklı ve doğru kullanımda çok başarılı bizzat tecrübe ettim... Para kazanma kısmı ise tamamen sizin gayretinize bağlı. Reklamı iyi yapibilmek lazım. Parttime yapmayı düşünüyorsanız hiç bulaşmayın tamamen zaman kaybı olur sizin için. Çok rahat bir iş de değil sürekli danışanlarla yada bağlı oldunuzu sponsorlarla irtibattasınız. eğitimleri hiç bitmiyor sürekli eğitim var . Pandemiden sonra eğitmler online olmaya başladı ama yinede sıkıntı. Sürekli online ve aktif olmalısınız.