Merhaba, herbalife distribütörlük deneyen var mı? Bir arkadaşımın isteğiyle toplantıya katıldım, toplantı baştan sona şu kadar kazanıyoruz, şöyle kazancı var, böyle kazancı var olarak döndü.

Israrla paket alıp puan kasmamız ve bu aldığımız ürünleri çok hızlı bir şekilde satıp paramızı ikiye katlayacağımız söylenip durdu.

Daha önce deneyen var mı acaba?