thats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben default olarak kişisel hesap yaptım... şirket onay ve baş ağrımaması için daha mı iyi olurdu acaba? şuan onay sürecinde hesap türü değiştirilebiliyor mu adsense de?

onu bilmiyorum ama iyi paralar kazanırsan birde medya şirketi kurarsın olur biter.