Benimde bir Adsense Hesabım Vardı Şirket Üzerine Kayıt Etmiştim O Zamanlar Hesap Numarası Olarak Kardeşimin Hesabını Girdim Para Şirket Hesabına Değilde Kardeşime Yatıyordu.
ben default olarak kişisel hesap yaptım... şirket onay ve baş ağrımaması için daha mı iyi olurdu acaba? şuan onay sürecinde hesap türü değiştirilebiliyor mu adsense de?