baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen r10 dan bi satıcıdan aldım
beni mağdur etti
Ben satıcıdan memnunum. Her zaman mesaj yazarak ürünlerde bir sıkıntı olup olmadığını sorar. Windows 10nun yanısıra office keyleri ve adobe cloud lisansı da aldım aynı satıcıdan. Ürünün arkasında duruyor.