KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu bilmiyorum hocam. Aldığın yerden öğrenebilirsin.
teşekkürler hocam
ozaman ister pro ister home kurabiliyorum microsofttan indirdiğim iso ile
değil mi