merhaba
PTT AVM den win11 pro key alacağım
ama çok ucuz 12 tl

sizce bir sıkntı çıkar mı
bird burada bir arkadaştan almıştı laptop gelmediği için kullanamadım
ne hikmetse 24 saatlik keymiş
neyse sözün özü bu key i alsam tek kullanımlık mı olacak yoksa hep benim mi olacak
bilen varsa cevaplarsa sevnirim.