mykill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bu kulaklıktan almayı düşünüyorum, tavsiye ediyor musunuz?
Hocam yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum hem müzik hem telefon görüşmeleri bir şikayetim olmadı. Oyun oynayan birisi olmadığım için oyun performansını denemedim.

Air 3 e göre kutu kalitesi ve boyutu avantaj bana göre . Beyaz olanı seçmiştim ben.

Müzik dinlerden ses ve bas verişi benim için yeterli.

Silikonsuz ilk kulaklık kullanışım çekinerek aldı mama düşme yapmıyor yada kulağımı rahatsız etmiyor.