Ben de bu kulaklıktan almayı düşünüyorum, tavsiye ediyor musunuz?
Hocam yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum hem müzik hem telefon görüşmeleri bir şikayetim olmadı. Oyun oynayan birisi olmadığım için oyun performansını denemedim.
Air 3 e göre kutu kalitesi ve boyutu avantaj bana göre . Beyaz olanı seçmiştim ben.
Müzik dinlerden ses ve bas verişi benim için yeterli.
Silikonsuz ilk kulaklık kullanışım çekinerek aldı mama düşme yapmıyor yada kulağımı rahatsız etmiyor.