Merhaba forumdaşlar,

Son iki aydır google reklam hesabından ne reklam çıkıyor ne de parayı kullanıyor. 2 ay öncesine kadar hiçbir problem yoktu, sağlıklı bir şekilde reklamlarımız çıkıyor ve bütçe harcanıyordu. Bazı tanıdıklarıma da sordum onlarda da bu şekilde olduğunu söylediler. Acaba forumda bu durumu yaşayanlar var mı merak ettim. Lütfen danışmanlık için mesaj atmayın rica ediyorum. İyi forumlar dilerim.