Karakoldan dönüyorum şimdi yarın sabah 9 da ruhsatla beraber gidip dilekçe vermem gerekiyormuş daha sonrasında ruhsat ve plaka değişikligi işlemi yaptırmam gerekiyor. Aynı problemi yaşayan arkadaşlar olursa diye belirtmek istedim