Merhaba, iyi geceler. Başlıkta da görebileceğiniz gibi TeaSpeak destekli bir TS web panel arıyorum. WiseCP modülü olursa harika olur ancak zorunlu değil.
https://tspanel.gen.tr/ https://tspanel.net/
İki siteninde şuanda TeaSpeak desteği bulunmaktadır.
Kendileri ile iletişime geçip bilgi alınız.