foruma o amaçla girdim 5 tl 10 tl derken artık insan diyoki emeğimin karşılıgı ufak paramı? sonradan büyük işlere yöneliyosun zarar ederek başlıyosun . orda pes edersen elenirsin katlanırsan kazanırsın.
bunun farkındayım ama hocam bugüne dek bildiğim ve öğrendiğim tek şey şu oldu " Paranın asla büyüğü veya küçüğü olmaz."