"Etsy üzerinden daha önce satış yapılmış ve ödeme rezervi kalkmış mağazalarda satış başı komisyon verilerek çalışma yapıyoruz."

Soru ; Etsy mağaza sahiplerine mi seslendiniz ? yoksa genellememi yaptınız . ?

Bu tip mağazalardan kar elde edebiliyorsanız şayet neden parayı bölüşmek istediniz ? ekip çalışması ile mağazayı mı patlatıyoruz aklıma bu geldi

Kolay gelsin.