gotRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
schengen için başvurdum ortalama 21 günde çıkmıştı, kasım ayı içinde.
Ulusal vize çok farklı sürüyor hocam, schengen ile farkı ne zaten anlayamadım. Ağustostan beri atama bekleyen var çok garip.