Merhaba, oturduğum apartmanın sistemi merkezi ısıtma olduğu için bu ayki faturadan hiç bir şey anlamadım. Şuanda KIRGAZ olarak güncel fiyatlandırma nasıl oluyor acaba bunun bilgisini bilenler aktarabilirler mi? Bu ay "A-A1" olarak 20 kWh yakmışım ve 23,89 TL Isınma Gideri yazıyor. Ancak apartman yöneticine sorunca da 1 kWh 0,58 TL yapıyor diyor. Hesaplayınca normalde 23,89 değil 13,8562 TL yapması gerekiyor. Ama apartman gider tablosunda ise Yakıt Birim Fiyatı 1 TL yazıyor bu nasıl oluyor? Bu konuda bilgisi olanlar bana anlatabilirler mi?