GGOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam özellik olarak güzel derin bir sistem kodlamış arkadaş ama derin bir kodlama olduğu için derin bilgi sahibi olmak gerekiyor. Yani müşterinize falan kuracaksanız kişinin yazılım bilgisi olması şart diller ve karmaşık yapısı dışında bir sorun yok, genel bakıldığında eksik dil alanları dışında güzel bir yazılım ama karışık biraz ben bir çok paneli bilirim ama bunda zorlandım şahsen ama kullanmaya devam edeceğiz başladık bir kere
Müşterim için olacak, farklı dil istemediler şuan için. Harici aklınıza takılan bir şey var mı tema ile alakalı beni satın almadan önce uyaracağınız?