merhaba bir sunucu lazım bana windows tabanlı içinde bluestack indirip kullanmak istiyorum . normal vds sunucularda olmuyor veya benim bilgim yok . r10 da bulunupta ekran kartlı sunucu aylık kiralayan varsa kiralamak isterim . ve ayrıca bluestack hakkında daha farklı bir yol varsa yardımcı olursanız sevinirim.