Herhangibir ekibiniz var mı ? Devamlı çalıştığınız ofisinize gelebilecek yoksa 1-2 arkadaş ile r10 dan ordan burdan bulduğunuz işler ile mi uğraşıyorsunuz eğer öyleyse hiç girişmeyin derim 2-3 bin tl ofis tuttum yetmiyor onun aidatı var elektrik su ısınma telefon faturası internet faturası zorunlu deprem sigortası vergi levhasına işyeri açma ruhsatı işletmesi ruhsat için kontrole geldiklerinde yangın tüpleri vs. vs.. diye gider macera arıyorsanız hiç gerek yok aylık 50 bin TL nin altında kazanıyorsanız hiç girişmeyin derim çünkü borçlu çıkarsınız