Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayda 100k’dan fazla kazanmıyorsanız ofis bu devirde iyi fikir değil. Zaten 15-20 bin tl’den başlıyor en pis en kötü en iğrenç ofisler.
Elazığ'da yaşıyorum hocam 2-3bin TL'ye bile bulunabiliyor ☺️