Ayda 100kdan fazla kazanmıyorsanız ofis bu devirde iyi fikir değil. Zaten 15-20 bin tlden başlıyor en pis en kötü en iğrenç ofisler.
Şu c0vid de iyi bahane, (ofisimiz yok, uzaktan çalışıyoruz pandemiyle) diyerek 2-3 sene daha bu şekilde fake it until you make it modunda takılabilirsiniz