Merhabalar,
Okulumu lise 3 olarak açıktan okuyorum, evde de hiçbir şekilde düzenin olmuyor geç saatlerde kalabiliyorum vs. vs.
Yaşım nedeniyle 2 yıl kadar bağkur vermiyorum kazançlarımda uygun genç girişimci desteğine.
Kısacası hayatımı daha düzene sokabilmek adına ofis açmayı düşünüyorum ayda 2-3 bin TL kadar dükkan kirası ile gideri olacak hesaplayınca.
Sizce şuan açmak mantıklı mıdır?
Teşekkürler, iyi forumlar ☺️
Not: Elazığ'da yaşıyorum kira fiyatları genel olarak uygun ☺️