adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki tüketeceğim besinler ve öğün aralığı nasıl olmalı hocam
2 öğün yeterli.bilemedin 3 yap. muz üzüm incir cennet hurması yasak.etin yağsız ve derisiz olanını seç. haşlama yada ızgara yap. yemekleri sıvı yağ ile yap margarin ile değil. ve yemeğin yağlarını süz öyle ye. ekmek kesinlikle yok.en son öğününü akşam 6 da ye. 6 dan sonra salatalık bile yeme. çayı tatlandırıcıyla iç.kolanın zero veya şekersiz olanını iç. reçel yasak,unlu mamümler pasta çikolata kek börek,yağda kızartma yasak