yern307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde sadece tek öğün (100gr ton balıgı konservesi + buldugum tüm sebzeler) + çok kötü olursam arada salatalık yiyerek 1 ayda 83kgden 75'e düştüm hocam. Hareketsiz bir yaşantım vardı bunu yaptıgımda, yürüyüşle daha da ileriye götürülebilir. Öğünümü genelde 16-17 saatlerinde alıyordum bunun dısında bolca sade su içiyordum.
Hocam sizinkinde bu yiyecekler tok tuttu mu biraz aç kalma ile olmuş görünüyor.
Ayrı eten uygulayabilirim iyi görünüyor
Hangisi öğünler ve ne yediniz acaba