ama bana part time olarak girebilirsin dediler. yine de bu dediğiniz günlük ücretleri alacak mıyım? yoksa daha mı az alıcam
Hocam part time değil bir nevi günlük işçisin, yine tam mesai 8 saat çalışacaksın paranı alacaksın, biraz daha araştırırsan 340a iş verenler de var.
Bir de maaşlar genellikle haftalık yatar bazı iş yerleri iş çıkışı günlük de verebiliyor, kısaca her yerin işleyişi farklı hocam.