nikimden memnunum sadece 5 rakamının atılmasını isterdim.çünkü ben buraya eyefive diye 10 sene önce üye oldum diye anımsadığım için 5 rakamlısını aldım.halbuki üye felan olmamışım daha önce. ücretsiz 5 rakamını atsalar güzel olurdu.sonuçta komple nik değişmiyorum.