Aga merhaba. Bende e ticaret ile ilgili ek gelir sağlayan bir kisiyim. Şöyle söyleyebilirim bunu ek gelir olarak yaparsan fazla üzülmezsin. Ama benim tek gelir kaynağım bu olucak dersen çok canın yanar. Nedenini şöyle söyleyim, Trendyol amazon gibi platformlarda artık esnaflar yok direk üreticinin kendisi bulunuyor. Yani örnek vermek gerekirse siz diyelim kadın ayakkabı satmaya karar verdiniz. Üreticiye gittiniz tanesi 100 liradan aldınız, trendyol mağazanıza trendyol komisyonu kargo ürün parası ve kdvsini hesapladınız 180 tlye 10 tl kar bırakacak şekilde koydunuz. Sonra bi baktınız başka biri sizin ayakkabınızı 130 tlye satıyo. Ee bu nasıl bu fiyata satıyo? Çünkü o ürünü aldığın üretici. Seninle birlikte pazarda. Nasıl kazanıcan? Yani eticarette boncuk bile satsan senin üretmen lazım. Yoksa üreticiler toptancılarla yarışamazsın. İlla da yapmak istiyorum diyosan alibabada olup trendyolda olmayan ürünleri bulup alirsan belki ekmek yersin. İyi aksamlar