Verebileceğin en doğru karar ilişkiyi bitirmek olabilir. Dediğiniz gibi durumlar var ise sizden bir şey sakladığı çok bariz belli.
Yorumun için teşekkür ederim.
Sizin hatanız muhtemelen iyi bir insan olmak hocam. İyi insanlar neyi kazanmışlar ki
isim kadirse sıkıntı hocam benim de öyle ve kader genelde aynı geçmiş olsun.
Hocam yaşınız bana gore oldukça büyük benzerini ben yaşamıştım. O instagram hesabını vermiyorsa elbet birsey vardir. Ve eger icinizden gelerek şüpheleniyor iseniz ben ayrılırdım . Cok şupheli hareketleri varmis Yine de araştırın bi
Yorumun için tşk ederim.
Pek kelime bulamıyorum arkadaşlar kafamda bir şarkı var sürekli dinlmesende notaları beynimin içinde tınılıyor.
https://www. youtube.com/watch?v=yKpwDkaQUQg