Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mjoris58 hocamız iyi açıklamış. Çinden ithalat yapan tanıdıklarım var genelde çinden komisyoncu ile çalışıyorlar , siparişi komisyoncuya geçiyorlar , komisyoncu üretimi takibi yüklemesini çinden çıkışını ayarlıyor. konteyner başı komisyon alıyor.Çinliler çok çakaldır size x kaliteyi gösterip y kalite gönderebilecek insanlar , bizzat yaşadğımız durumlar. karşı tarafta bir adamınızın olması çok iyi olur dolandırılmazsınız üretim aşamasında bulunur kaliteyi kontrol eder.

Ek olarak eğer getirttirmek istediğiniz ürün plastik ise burada üretimini sağlayabiliriz hocam.

Çinliler çok çakaldır , cümlesi %100 Doğru hocam 4 aydır uğraşıyorum allahın çinlisiyle illallah ettirdi