Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500adet diyorsun ticariye girer. Şirketin olcak gümrük müşaviri tutucaksın gtip koduna göre o sana masrafları söyler.
hocama şirketsiz getirilmiyor anladığım kadarıyla. peki az önce farklı bir konuda okumuştum gönderen kişi ürünü tek bir ürün şeklinde gösterirse sorun olmaz gibi bir cümle okudum siz ne diyorsunuz? ayrıca görseldeki toplam vergi kesintisi 130 dolar da nedir? neleri kapsıyor? nasıl bir nakliyeci ile anlaşmam gerek nereden bulabilirim