Yok hocam vpn kullanmıyorum. Ama Aktif kullaniyorum binance i al sat yapiyorum. Tl olarak paribuya yatırıp ordan binance a atiyorum. Tekrar coin alıp paribuya atıyorum falan. Niye böyle oldu anlamadim
Peki daha önce bu kadar kısa sürede borsadan borsaya yüklediğiniz oldumu 5 dakika dediniz ?