Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VPN kullanıyor musunuz ?
Yok hocam vpn kullanmıyorum. Ama Aktif kullaniyorum binance i al sat yapiyorum. Tl olarak paribuya yatırıp ordan binance a atiyorum. Tekrar coin alıp paribuya atıyorum falan. Niye böyle oldu anlamadim