suleymankocabas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Cron

*/3 * * * * bu 3 dk da bir çalışacak

2. Cron

2,5,8,11,14,17, 20,23,26,29, 32,35,38,41,44,47,50,53,56,59 * * * *

Yani 1 cron 3 dk da bir çalışır
2. Cron 1. Cron dan 2dk sonra çalışır. Burada şuda önemli. 2. Cron çalışma süresi 1 dk yı geçemez, yoksa 1. Cron ile çakışır, böylece aralarında 2 dk olur. 1. Cron 3 dk bir çalışır
Kolay gelsin
hocam çok teşekkürler, şöyle bir sorunum var 2.cron çok veri çektiği için çekim süresi 1 - 1.30 dakika süresi sürüyor maximum bunun için çözüm arıyorum aslında