Size de garip gelmiyor mu ? Mesela şu an barış manço dinliyorum hala yaşıyor gibi sesini duyuyoruz görüntüsünü görüyoruz.Kaydedilebilmek bir nimet gibi geliyor bana.Teknolojinin emeklemesi olarak bakarsak buna (100 yıllık bir geçmiş bu sonuçta) ileride neler olur neler.