Mesajları yakaladığınızda bitirmeniz gerekirdi çoktaaan. Çok büyük hata yapmışsınız hocam işin sonunda üzülen siz olacaksınız.

Birebir aynısı başıma gelmişti benim açtığım maille facebook açıp vermiştim hatta cinsel konuşmalara kadar gitmiş mailden okuyorum şok oldum. Sonra o konuştuğu çocukla evlenmişti 2017de 😊

Dikkat etmek lazım insanın kendini salak yerine koyulması zoruna gidiyor