Bu tutar yeni premium aboneler için, önceden abone olanlar, abone oldukları fiyattan devam edecekler diye biliyorum.

Telegram iyi kazanıyor,

Umarım bunun bir kısmını kendi reklamına ve grup/kanal sahiplerine de koklatmayı düşünüyordur.