"İlişkimizin 1.5 yada 2. senesinde tam hatırlamıyorum, yanımdayken kız arkadaşım telefonununda bir cocukla konusmasını yakalamıştım. Anında mesajları silip okumama izin vermeden şifresini değiştirmişti. Sonra özür diledi bende affettim"

Hocam affiniza siginarak ve cok ozur dileyerek yaziyorum. Siz hatayi burda yapmışsınız... burda yapacagınız hareketi en son yapmaya calisiyorsunuz. Yilan hikayesine donuyor.