Ah be hocam biliyorum belki de hayat arkadaşınızı aramak istiyorsunuz. Hani gerçekten 4 sene az bir zaman değil. Bende az önce yaşadığım güzel şeyleri şarkılar eşliğinde tekrar yaşadım. Sizi üzen sizi kıran veya sizin vermiş olduğunuz değeri vermeyen kim olursa olsun hayatınızdan çıkarın. Tabiki de nefret kin kusmayın. Düşünsenize ben ayrıldığimda kabullenmediğimi onun için herşeyi feda edeceğimi söylerdim çok düşürmüştüm kendimi. Ama ders çıkarmak tecrübe edinmek ve kimsenin benden daha değerli olmadığını bilmemi sağladı. 4 sene çok uzun bir süredir hocam ama sizi üzen kişiyle muhattap olmak bile yanlış. Siz güzel anılarınızı bir kenara bırakın ve bence aldatigini düşünüyorsanız ayrılın. Kimse sizin güzel kalbinizden değerli değildir hocam.