Yakın bir durumu yaşadım hocam. Bende siz gibi yapıcı ve pozitif bakmaya çalıştım. Ama hayat şunu öğretti ateş olmayan yerden duman çıkmıyor ve asla güvenerek aptallık yapmamak gerekiyor. İçinizde en ufak bir şüphe varsa üstüne gidin. Güvenin sarsıldıgı noktada affetmekle olmuyor bazı şeyler. Bir kere o güveni kıran bir daha kırıyor. Hayatta en zor şey insanların hatalarından ders çıkartması ve pişmanlık duyması oyüzden affetmek aptallık oluyor bazen