Kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse sizden önemli değil hocam. Üzülecek olsanız da ilişkiniz sağlıksız gibi görünüyor üstelik karşı tarafta neler döndüğü de belli değil. Bunları kendim yaşamış olsam aynı şekilde bende sizin gibi karar verirdim.
Sağolun hocam, kendsiinede değer veriyorum, keşke bunlar hiç yaşanmasaydı.