IkReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler, çocuğu engelledim dedi affet dedi. Tabii ki engellemesi yaptığı hatayı absorbe etmiyor. O an affettim. Bilemiyorum, sağolun.
Kimse sizden önemli değil hocam. Üzülecek olsanız da ilişkiniz sağlıksız gibi görünüyor üstelik karşı tarafta neler döndüğü de belli değil. Bunları kendim yaşamış olsam aynı şekilde bende sizin gibi karar verirdim.