Alıntı
İlişkimizin 1.5 yada 2. senesinde tam hatırlamıyorum, yanımdayken kız arkadaşım telefonununda bir cocukla konusmasını yakalamıştım. Anında mesajları silip okumama izin vermeden şifresini değiştirmişti. Sonra özür diledi bende affettim bir şekilde devam ettik buraya kadar sorun yok
Bana göre ilişki burada bitmeliydi hocam. Hal ve hareketlerinden belli ki bir şeyler saklıyor. Bence doğru karar bitirmek, ilerde daha çok üzülebilirsiniz.