Hocam sıkıntı şurada başlıyor ben onu görünce bayağı bir yumuşuyorum en azından görüntülü sohbette. Belki dediğiniz gibi yanına gitsem, sağlıklı iletişim olucak.
sonuçda 4 yıllık bir emek var. Sen elinden geleni yap olmazsa bile senin aklında kalmaz.