Aktif telegram kullanıcısıyım ve ilk premium özelliği çıktığından beri premium özelliğini kullanıyorum yönettiğim gruplar ve indirme için 13.99 aylık ideal bir ödemeydi ama şimdi gelen bildirim ile 25 ocaktan sonra paket 69.99 oldu. İptal işlemini gerçekleştirdim. Premium kullanan r10 üyeleri 25 ocakta dikkatli olsun.